• Dostawa

    Przedpłata

    - Kurier - 14 zł
    - Poczkomat - 10 zł


    Odbior osobisty - 0 zł

    Tylko w siedzibie firmy:

    ADAŚ artykuły dziecięce i niemowlęce
    Białobrzegi 26-800
    Krakowska 29

  • Wysyłka w 24h

    Zamowienia oplacone online (Przelewy24, Przelew) wysyłane są w ciągu 24h.

  • Wysyłka 0 zł

    Zakupy powyzej 300zł wysyłamy GRATIS na terenie kraju.

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

  • Klient ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania  przesyłki.
  • Aby zwrócić towar, należy pobrać formularz odstąpienia od umowy , wypełnić go i odesłać wraz z towarem i dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) na adres: "Adaś" artykuły dziecięce i niemowlęce Wioletta Gutowska, ul. Krakowska 29, 26-800 Białobrzegi.
  • Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów
  • Towar nie może nosić śladów użytkowania i jeżeli posiadał opakowanie, powinno być dołączone.
  • Zwroty należy wysyłać przesyłkami rejestrowanymi – nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
  • Zwrot pieniędzy za towar, nastąpi w ciągu 14 dni od jego otrzymania, na podany w formularzu numer konta bankowego.
  • Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Reklamacje

  • W przypadku składania reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę VAT.
  • Aby zwrócić towar, należy pobrać formularz reklamacyjny , wypełnić go i odesłać wraz z towarem i dowodem zakupu na adres: "Adaś" artykuły dziecięce i niemowlęce Wioletta Gutowska, ul. Krakowska 29, 26-800 Białobrzegi
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji – towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
  • Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności – nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.